loading...
موزیک پرشیا
موزیک پرشیا بازدید : 94 چهارشنبه 20 مرداد 1395 نظرات (0)

متن آهنگ راستشو بگو مجتبی دربیدی

راستشو بگو چی شد که دلخوری
راستشو بگو کجا مسافری
راستشو بگو نمیزارم بری
راستشو بگو راستشو بگو
حرف من به تو فقط یه خواهشه
پس نرو نزار دلم سیاه بشه
گریه های من شبا رو بالشه
پس نزار شبام با گریه سر بشه
بیام به سمت تو بگیری دستمو
کسی به جز خودت نفهمید حرفمو
هرکسی که عاشقه میگیره فالشو
هیشکیم نمی تونه بفهمه حالشو
اون نمیدونه ماه و سالشو
+++++++
تو با هرکی دیدم آخه فرق داری
منم بد انگاری تو تقویمت یه روز تکراری
عاشقت منم زدم به هر کاری
نگو که شک داری با من بمون
نه اینکه اجباری
چی شک داری تو شک داری
بگو بگو راستشو بگو چی شد که دلخوری
راستشو بگو کجا مسافری
راستشو بگو نمیزارم بری
راستشو بگو راستشو بگو
حرف من به تو فقط یه خواهشه
پس نرو نزار دلم سیاه بشه
گریه های من شبا رو بالشه
پس نزار شبام با گریه سر بشه

دانلود آهنگ جدید مجتبی دربیدی بنام راستشو بگو

دانلود آهنگ جدید مجتبی دربیدی بنام راستشو بگو

دانلود آهنگ جدید مجتبی دربیدی بنام راستشو بگو0دانلود آهنگ جدید مجتبی دربیدی بنام راستشو بگو2
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت موزیک پرشیا یکی از سایت های موزیکال می باشد شما عزیزان میتوانید این سایت را به دوستانتان معرفی کرده و به ما دلگرمی دهید تا فعالیت بیشتری کنیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه آهنگی بیشتر در سایت قرار داده شود؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1125
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 304
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 7,044
  • بازدید سال : 26,989
  • بازدید کلی : 715,423